Elisabeth`s afrikanske verden

Sitter nå i min lille kuskitt-hytte i Koffale.. =)

Tuesday, November 14, 2006

En vakker kveld!

Det er mange stjerne på himmelen i Afrika. Etter det jeg har hørt kan øyet bare se 3000 av dem. Men uansett hvor mange det er synest Elisabeth det er meget vakkert med stjerner. Hun liker også sommer. Nå er det sommer i Afrika. Har jeg det bra? Det kan vel diskuteres, men en fin kveld har jeg hvertfall hatt!

Vi skulle en liten tur til en kamerat av oss. Første gang vi besøkte han, og vi gledet oss til å ha en etiopisk aften. Etioperer er vedlig glade i familien sin, defor var hele slekta hans der siden vi skulle komme, koslig det! Elisabeth er som sagt glad i stjerner, derfor satte hun stor pris på å lov å sitte ute i gresset i hagen en liten stund. Det ble en lang stund da både bord, stoler og sofa ble bært ut i gresset. Og hele slekten ble sittene rundt. Vi koste oss med deilig ingjara, og en liten kaffe-sermoni på slutten! En fin-fin kveld, med sommer, stjerner og venner!

1 Comments:

At 8:24 AM, Blogger Birgitte Båtvik said...

Birgitte liker også stjerner.. snø og kaldt og stjerner.. håper du har d bra i hjertet. gleder meg til å se dej igjen for jeg er veldig gla i dej liz.

 

Post a Comment

<< Home